Logo De Avenue Breda
De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎ De Avenue. ‎ ‎ ‎

Beschrijf een unieke en perfecte evenementenlocatie en je hebt het natuurlijk over de Avenue in Breda. Maar met veel verschillende evenementen en een diverse doelgroep is het de vraag hoe, wanneer en wie je gaat bereiken.

Nu zijn ze bij De Avenue natuurlijk niet van gisteren en weten ze als geen ander dat elke doelgroep zijn eigen aanpak nodig heeft en daarom kregen wij de vraag: Hoe kunnen we meer jongeren en dan met name studenten gaan bereiken? Hiervoor hebben we dan ook een doelgerichte TikTok-strategie ontwikkeld om de zichtbaarheid en de connectie met de doelgroep te vergroten. Door gebruik te maken van trendgevoelige formats, geluiden en challenges laten we de studenten van Nederland kennis maken De Avenue.
In lijn met de al bestaande marketingstrategie combineert de Avenue nu creativiteit met de unieke kenmerken van TikTok. Het doel is niet alleen reclame maken, maar de doelgroep het gevoel geven dat ze zich kunnen identificeren met De Avenue als dé plek voor leuke feestjes en fantastische evenementen! Het bereik van De Avenue op TikTok gaat over de 2.000.000 en het aantal likes staat nu al op meer dan 40,000! © Fotografie-De Avenue

HET EINDPRODUCT